پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119295
مرتبط کردن جنايت اسيد پاشي به نهي از منکر مأموريت عوامل رسانه اي بيگانه است
تاریخ انتشار : 1393/07/29 13:09:47
نمایش : 1684
رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: وزارت ارشاد و هيئت نظارت بر مطبوعات هم نبايد بگذارد رسانه هاي فاسد و غربزده اين جنايت را با مقدسات و واجباتي مثل امر به معروف و نهي از منکر مرتبط کنند و به اين بهانه به تضعيف ارزش ها بپردازند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از پايگاه اطلاع رساني سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع): سرتيپ بسيجي محمد رضا نقدي   در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري بسيج گفت: اوج گيري محبوبيت انقلاب اسلامي و حرکت بسيج و حزب الله در جهان و خطري که گسترش نفوذ اين جريان براي مستکبران ايجاد کرده است، آمريکا و رژيم صهيونيستي را به عکس العمل هاي جنايت کارانه اي واداشته است.

رييس سازمان بسيج مستضعفين راه اندازي و هدايت گروه هايي با عمليات خشونت بار و نسبت دادن آن به مسلمين را از جمله عکس العمل هاي جنايتکارانه آمريکا و رژيم صهيونيستي دانست و افزود: راه اندازي گروه هاي تروريستي و بمب گذار و نسبت دادن آن به مسلمانان اهل سنت، تحريک روحاني نماهاي شيعه نما به توهين به اهل سنت و ترغيب به انتقام گيري از اهل سنت به جاي تکفيري ها و تشويق به قمه زني و راه اندازي جريان جنايت کاري مانند القاعده و داعش نمونه هايي براي خشن جلوه دادن مسلمانان است.

سردار نقدي بر همين اساس اضافه کرد: امروز هم مي بينيم وقتي يک عمل جنايت کارانه انجام مي گيرد و اسيد مي پاشند به صورت زنان مظلوم، فوراً شبکه رسانه اي بيگانه وارد عمل مي شود و با تيترهاي مشابه سعي مي کنند اين اسيد پاشي را به امر به معروف و نهي ازمنکر ربط بدهند.

 

وي ادامه داد: اولاً کدام مسلماني است که نداند اين کار جنايت است و به خودش اجازه دهد چنين عمل فجيعي را انجام دهد؟ ثانياً اگر اين عمل زشت کار يک آدم متحجر با کج فهمي از مذهب است، پس چرا زنان هرزه خياباني با آرايش هاي آنچناني را رها کرده است و زناني را که حجاب نسبتاً موجهي داشته اند را هدف قرار داده است؟ چرا اين کار همزمان با طرح قانون امر به معروف و نهي از منکر در مجلس شوراي اسلامي انجام شده است؟ چرا اين کار در آستانه محرم و هفته امر به معروف و نهي ازمنکر انجام شده است؟

سردار نقدي تصريح کرد: همه اينها نشان مي دهد حتي اگر سند و مدرک محکمي بر اينکه اين اقدام شنيع با هدايت دشمن مستکبر صورت گرفته نداشته باشيم، ولي با قاطعيت مي توانيم بگوييم مرتبط کردن اين فعل حرام و شيطاني با نهي از منکر کار حساب شده عوامل رسانه اي بيگانه است. با اين جو سازي رسانه اي آنها چند هدف را دنبال مي کنند:

  1. امر به معروف و نهي از منکر را خشن و غير قابل قبول جلوه دهند و مردم را از اين واجب الهي منصرف کنند.
  2. نمايندگان مردم در مجلس را در تصويب قانون امر به معروف و نهي از منکر متزلزل کنند.
  3. چهره نيروهاي ارزشي و انقلابي را مخدوش و براي غرب زدگان و بي بند و بارها مظلوم نمايي کنند و اعتبار اجتماعي درست کنند.
  4. با خشن جلوه دادن نيروهاي حزب الله زمينه را براي بازگشت تجديد نظر طلبان به عرصه سياسي و انتخابات فراهم کنند.

اين مسئول بسيجي در ادامه تاکيد کرد: رسانه هاي فاسد و روزنامه هاي زنجيره اي کور خوانده اند؛ ملت ايران بسيار هوشيار تر است که بازي اين جريانات را بخورد؛ اين ملت عبور از فتنه هاي رسانه اي را در بازي عظيم 9 دي سال 88 تمرين کرده است.

رييس سازمان بسيج مستضعفين اظهار کرد: از وزارت اطلاعات و نيروي انتظامي مي خواهيم با سرعت عوامل اين جنايت فجيع را که به احتمال قوي مرتبط با سرويس هاي اطلاعاتي غربي هستند دستگير کنند و با حکم قضايي، حد اقل، قصاص و مقابله به مثل شوند. هرچند اين با اين فضاي نا امني که ايجاد کرده اند چه بسا مفسد في الارض تلقي شوند. حتي اگر آسيب ديدگان هم عامل جنايت را بخشيدند، دستگاه قضايي از حقوق و امنيت عمومي نبايد بگذرد و قصاص حداقل انتظار است.

سردار نقدي در خاتمه عنوان کرد: وزارت ارشاد و هيئت نظارت بر مطبوعات هم نبايد بگذارد رسانه هاي فاسد و غربزده اين جنايت را با مقدسات و واجباتي مثل امر به معروف و نهي از منکر مرتبط کنند و به اين بهانه به تضعيف ارزش ها بپردازند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html